2008. december 20., szombat

Tudatalatti gondolatok felszinre törése..Vigyázat:csúnya szavakat és kibaszott nagy ellentmondásokat tatralmaz.

A nagy semmi

A művészetről meg annyit hogy szerintem nem létezik. Régen elvesztettünk minden jót és rosszat. Nem maradt semmi csak valami görcs ami nem hagy aludni divatból éjjel. Azt hisszük alkotunk közben meg csak, nyomjuk az alap nélküli hülyeséget és dumát. Szerintem a művész mára már nemhogy kivesző félben van hanem egy nagy fos. Egy nagy szar. És valóban az.  Tehát bátran levonhatjuk, hogy művészet ma nincsen. És nem is lesz azt hiszem soha. Egy két alkotó felbukkan még itt ott de nem elég ahoz hogy visszaforduljanak a dolgok. Sokan elvesznek vagy elkavarodnak. Mindenki csak egy aljas barom és semmi más. Nem létezik csoda és nem létezik hallhatatlanság. Nem létezik olyan hogy érvényes. Nem létezik szentség. Nem létezik Isten és nem is létezett soha azt hiszem. Nem létezik olyan hogy én a többiekért feláldozva magam. Viszont létezik egy olyan hogy én én én csak én az egosita barbár barom, én akarom és csakis magam miatt akarom, és azt hogy egy szent fasz vagyok csak képmutatom, mert valójában egy seggfej állattal vetekezem. Szóval dögöljön meg mindenki aki művésznek vagy alkotónak érzi magát és menjen a... inkább vessünk véget ennek. Vessünk véget saját magunk hazugságainak. MOST!

Nincsenek megjegyzések: